Откако курирот ќе Ви го достави производот, проверете го за евентуални општетувања. Доколку воочите било каков проблем со производот, Ве молиме конкактирајте не во рок од 24 часа од моментот на примање на нарачката, на телефонскиот број 075/205-204 или испратете ни маил на info@optikazeiss.mk , во кој ке ги наведете Вашите лични податоци и причината поради која го рекламирате производот. Рекламацијата ќе биде валидна во рок од 24 часа од времето на доставување на нарачката. По истекот на 24 часа од приемот на производот, рекламацијата нема да биде земена во обзир. Нашите оператори ќе ве известат за понатамошната постапка, во најкраток можен рок и ќе биде испратен курир за подигнување на пратката.
Нагласуваме дека пред испраќање на секој производ, се врши детална инспекција во однос на физички оштетувања на очилата, и истата се документира писмено и фотографски.
Оптика Цајс во рок од 7 дена од приемот на рекламацијата, е должен да одговори по писмен или електронски пат. Доколку жалбата е одобрена, средствата ќе бидат рефундирани по претходно дефиниран начин, а во случај рекламацијата да не биде одобрена, и да биде отфрлена како неоснована, производот ќе биде вратен на куувачот. Доколку купувачот не го подигне својот производ во рок од 30 дена, производот ќе биде вратен кај продавачот, кој нема да има обврска да ги рефундира средствата
За повеќе информации и помош при купување, контактирајте не на следниот број:
Понеделник - Петок
(09ч-17ч)
info@optikazeiss.mk