Pasi ndërlidhja t'ju dorëzojë produktin, kontrolloni për ndonjë shoqatë. Nëse vëreni ndonjë problem me produktin, ju lutemi na kontaktoni brenda 24 orëve nga momenti i marrjes së porosisë, në numrin e telefonit 075 / 205-204 ose na dërgoni një email në info@optikazeiss.mk
, në të cilat do të jepni informacionin tuaj personal dhe arsyen pse po reklamoni produktin. Ankesa do të jetë e vlefshme brenda 24 orëve nga koha e dorëzimit të porosisë. Pas skadimit të 24 orëve nga marrja e produktit, ankesa nuk do të merret parasysh. Operatorët tanë do t'ju informojnë për procedurën e mëtejshme, sa më shpejt të jetë e mundur dhe një korrier do të dërgohet për të marrë dërgesën.
Theksojmë se para dërgimit të çdo produkti, kryhet një inspektim i hollësishëm në lidhje me dëmtimin fizik të syzeve, dhe dokumentohet me shkrim dhe fotografik.
Optika Zeiss është i detyruar të përgjigjet me shkrim ose elektronikisht brenda 7 ditëve nga marrja e ankesës. Nëse apelimi aprovohet, fondet do të rimbursohen në një mënyrë të paracaktuar, dhe në rast se ankesa nuk miratohet, dhe refuzohet si e pabazuar, produkti do t'i kthehet kuzhinierit. Nëse blerësi nuk e merr produktin e tij brenda 30 ditësh, produkti do t'i kthehet shitësit, i cili nuk do të jetë i detyruar të kthejë fondet.
Për më shumë informacion dhe ndihmë për blerje, na kontaktoni në numrat vijues:
E hënë - E premte
(09h-17h)
info@optikazeiss.mk