0
0

Ankesat

Ankesat

Pasi ndërlidhja t'ju dorëzojë produktin, kontrolloni për ndonjë shoqatë. Nëse vëreni ndonjë problem me produktin, ju lutemi na kontaktoni brenda 24 orëve nga momenti i marrjes së porosisë, në numrin e telefonit 075 / 205-204 ose na dërgoni një email në info@optikazeiss.mk

, në të cilat do të jepni informacionin tuaj personal dhe arsyen pse po reklamoni produktin. Ankesa do të jetë e vlefshme brenda 24 orëve nga koha e dorëzimit të porosisë. Pas skadimit të 24 orëve nga marrja e produktit, ankesa nuk do të merret parasysh. Operatorët tanë do t'ju informojnë për procedurën e mëtejshme, sa më shpejt të jetë e mundur dhe një korrier do të dërgohet për të marrë dërgesën.



Theksojmë se para dërgimit të çdo produkti, kryhet një inspektim i hollësishëm në lidhje me dëmtimin fizik të syzeve, dhe dokumentohet me shkrim dhe fotografik.


Optika Zeiss është i detyruar të përgjigjet me shkrim ose elektronikisht brenda 7 ditëve nga marrja e ankesës. Nëse apelimi aprovohet, fondet do të rimbursohen në një mënyrë të paracaktuar, dhe në rast se ankesa nuk miratohet, dhe refuzohet si e pabazuar, produkti do t'i kthehet kuzhinierit. Nëse blerësi nuk e merr produktin e tij brenda 30 ditësh, produkti do t'i kthehet shitësit, i cili nuk do të jetë i detyruar të kthejë fondet.


Exp

Që nga viti 1995

në treg
Exp

Pagesë e sigurt

pa rrezik dhe kosto të fshehur
Exp

Dorëzim falas

Dorëzim i shpejtë dhe i sigurt
Exp

23 vjet

në treg

ИЗВЕСТУВАЊЕ!

Со продолжување на користење на сајтот или кликнување на “Се согласувам” се согласувате со користењето на колачињата.

Information

Blerja e ndihmës

Për më shumë informacion dhe ndihmë për blerje, na kontaktoni në numrat vijues:

Orët e Qendrës së Thirrjeve

E hënë - E premte
(09h-17h)

Kontakti

info@optikazeiss.mk